Téma: hledám práci pro bagr

Autor

Správa

Miroslav Kruška

Členom od: 13. 04. 2011
Príspevkov: 1

13. apríl 2011 06:21:29

Vlastním kolobagr Cat a potávám práci v karlovarském kraji.


Pavel David

Členem od: 25. 04. 2011
Příspěvků: 3

25. apríl 2011 03:24:43

Potrebuji nekoho na 1-2 mesice. Kolik si uctujete hodinove? Prace by byla v Libereckem kraji

pavel david


Farmář M.

Členem od: 08. 10. 2007
Příspěvků: 116

25. apríl 2011 13:05:44

Nabízím otočný bagr na pásech 7.5 tuny + Tatru 3 stranou sklopku. Práce tahle sestava udělá rozhodně víc než traktorbagr. Liberecký, případně královehradecký kraj.

ekofarma@seznam.cz


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

25. apríl 2011 21:54:55

No jasně ale také za uplně jiné peníze že???


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

25. apríl 2011 22:21:05

jsou borci co traktorem jezdi i za 400


Josef Ungr

Členem od: 18. 09. 2009
Příspěvků: 6

25. apríl 2011 23:12:43

Traktorem za 400,-? Pri dnešních cenách PHM, nahrádní dílů atp.? Podle mě to nejsou borci ale naopak sebevrazi.


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

25. apríl 2011 23:23:22

tak tak, nejen ze zkazi cenu, ale sami pojdou, ale stavari to pak budou vyzadovat, to je sotva na naftu, kde je leasing apod. kazdej si mysli, ze bagr co hrabe vydelava, nekdo za to dela, pac ma dobry pocit, ze vydelava, ale prace s kalkulackou rekne neco jineho


Farmář M.

Členem od: 08. 10. 2007
Příspěvků: 116

25. apríl 2011 23:40:11

Pane Mach, já myslel, že jste příznivcem práce v úkolu a ne nějakých hodinovek. Samozřejmě, že si řeknu na hodinu víc, než nějakej zoufalec s traktorbagrem, ale taky toho mnohem víc udělám.


Jan Čada

Členem od: 03. 01. 2008
Příspěvků: 776

26. apríl 2011 06:43:28

Bagr + auto je úplně jiná kategorie než rypadlo nakladač.Jen neodborník nazývá toho či onoho zoufalcem Jiný pohled na věc je ze strany dodavatele a jiný ze strany investora.Zatím co jeden chce hodně práce za málo peněz ,tak druhý chce hodně peněz za málo práce.Čím víc jsou profíci ,tím jsou vmenším rozporu.Pak se ozve v telefonu--nechám to na vás,jestli si vezmete k bagru auto nebo ne.


Tomáš Polách

Tomáš  Polách
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 153

26. apríl 2011 08:43:36

Farmář M.: Jak můžete říct že to udělá víc práce než traktorbagr?? to přece vůbec nejde srovnávat, na něco potřebujete to, na něco za ono.. Já třeba dělám s chlapama co dělají většinou chodníky takže vykopat, musím si někam na skládku na druhý konec města zajet naložit kamenivo, složit kamion, navozit dlažbu atd.. to mi řekněte jak by jste chtěl udělat víc práce než já happy


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19. 03. 2008
Příspěvků: 246

26. apríl 2011 09:55:31

CAT
CAT

Každé má svoje pro a proti, někdy traktorbagr nenahradíš, jindy je pásák výhodou.... vždy chce tu práci vidět. Jinak taky nabízím práci traktorbagrem CAT a pásovým minibagrem po Libereckém kraji. Další info na webu www.sluzby.jizerky.com happy


Farmář M.

Členem od: 08. 10. 2007
Příspěvků: 116

26. apríl 2011 10:36:12

Tím zoufalcem jsem myslel hlavně ty co jezdí za těch 400 až 500 Kč jak zde bylo zmiňováno.
Jinak co se týče traktorbagrů, běžte se podívat někam za západ od nás. Co jsem měl možnost vidět tak v žádné zemi není tak přetraktorbagrováno jako u nás. Jsou země kde traktorbagr uvidíte spíš jako raritu. Co jsem měl možnost si zkusit, tak traktorbagr je sice univerzálnější, ale za cenu určitých omezení. Na otočný bagr nedám dopustit.

Pro Tomáše P.
Na skládce mi kamenivo naloží, nevím proč bych tam měl jezdit se svým bagrem a paletizační vidle mám udělané na rameno místo lžíce, díky hydraulickému rychloupínači to za 5 sekund přehodím a paletu s materiálem si taky složím z kamionu a po staveništi převezu. Takže práce udělám určitě stejně a díky otoči bagru si dovolím tvrdit že i víc.


Tomáš Polách

Tomáš  Polách
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 153

26. apríl 2011 11:26:26

no ale přece kvůli tomu nebude na skládce stát celý den druhý bagr. Většinou je to tak že má město někde plac a tam si necháme navézt materiál a pak si dovezem podle potřeby. K té dlažbě,na podzim sme dělali celé paneláky u nás, no nic ve zlém ale to bych chtěl vidět jak tam rozvážíš tu dlažbu s pásákem třeba 300 metrů po sídlišti když bude složená na jednom místě. Věř mi když říkám že v mém případě by sis ani neškrtnul. Pásák tam míváme taky ale jen pro to že má gumové pásy tak jede po hotovém chodníku a dodělává terenní úpravy


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

26. apríl 2011 21:37:01

Farmář M.

- univerzálnost traktorbagru nenahradíte žádným jiným strojem. Ano uděláte víc páce ale zároven za mnohem více peněz. Tzn poměr cena vuči vykonané práci je výhodnější pro traktorbagr a to ve většině případu.Samozřejmě jak tu někdo psal táleží to případ od případu. Ale garantuji vám že v 99ti procentech případu to traktorbagr vyhrává a to hlavně tou výslednou cenou za vykonanou práci.


Farmář M.

Členem od: 08. 10. 2007
Příspěvků: 116

26. apríl 2011 22:14:09

Pro Tomáše P.

Uznávám, že záleží na konkrétních zakázkách. Já zatím vždy jezdil pro kamenivo či písek někam, kde nějaký nakladač vždy byl. A potřebu rozvážet palety po celém sídlišti jsem taky zatím neměl. Příležitostnou paletu si klidně odvezu i těch 300 metrů.

Pro Pavla M.

Ta univerzálnost traktorbagru je vykoupena zase určitými omezeními. Proč bych měl udělat víc práce za mnohem víc peněz? Když vezmu pořizovací cenu a náklady na provoz tak je na tom moje 7,5 tuna na gumových pásech přibližně stejně jako váš traktorbagr.

Z mých zkušeností určitě nesouhlasím s vaším tvrzením, že v 99ti procentech případu to traktorbagr vyhrává. Když si vždy při práci představím, že bych seděl v místo otočném bagru v traktorbagru, tak bych na většině zakázek strávil mnohem víc času. Ano jsou akce kde je traktorbagr výhodnější, ale rozhodně to není 99 procent.

Ještě mi vrtá hlavou, že by v řadě zemí Evropy byli tak hloupí, že by nepoužívali v takové míře traktorbagry, kdyby byly tak skvělé?


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

26. apríl 2011 22:48:25

nemci se drzeji klasiky rypadlo + maly kolovy nakladac, tam se traktor nevidi skoro vubec, tam opet neresi tolik cenu jako u nas, u nas nekomu rict prijede tam bobik + rypadlo napr tak se kde kdo chytne zahlavu.... napr pri kopani kanaldy je rychlejsi kopani otocakem nez traktorem, ale zase traktor si priveze kde jaky material, ale kopani je problem, pac potrebuje dost mista na auto vedle sebe, otocak to tolik neresi, material na zapiskovani si taky umi sehnat, ale ma zde handy cap stejne jako traktor pri kopani, je to jedno s druhym. U nas proste chce kazdej aby na stavbu prijelo "vsechno" ale platit chteji jen za 1 stroj.

posledne jsem hrabal zaklady na plose mezi zdmi na plose 14x5m kde se nedalo vyjet z teto plochy ani vystrcit lzici, pak cuceli jak bambusove, ze to trvalo cely den ( vykopat + vyvozit vykopek) tak jim rikam, proc si u dispecera nezazadali o mini + bobika a oni ze by to bylo moc drahy... nebyli schopni pochopit, ze do malych a omezenych prostoru se traktor nehodi, ze tohle je ve vysledku rychlejsi, presnejsi a levnejsi....


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

26. apríl 2011 22:51:30

jinak snad ve svedsku bylo k videni kolovy rypadlo s vlekem, cistil skarpu a za sebou si tahnul dvou osak kam hazel smeti.

To se zase nevidi u nas, tam je to celkem bezny, tohle se mi libi, pac nekdy skloubit tatrovaka ci aviatika je umeni. Clovek nastavi rameno kam bude hazet a oni stejne najedou jinam, ci hned vedle, ze je clovek spis prehazuje.

Ale jsou i kluci, ktery najedou aniz by jim clovek ukazal. Je to vzdy o lidech


Popíno .

nakládka
Členem od: 28. 10. 2007
Příspěvků: 738

27. apríl 2011 20:26:47



Traktorbagr=děvka pro všechno
Otočák = Bagr!!:happyhappy


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

27. apríl 2011 20:38:17

Farmář M. - Proč by vše co mají někde jinde muselo být lepší než to co zde máme my??? Vždy mě fascinovalo když se někdo oháněl tím že jinde to mají tak a tak. Proč nejít vlastní cestou a to třeba i lepší??? Ta univerzálnost je dost duležitá. Traktorbag zvládne komplet vše kdežto otočák pouze kope. Na drtivé většině zakázek potřebujete právě komplet práci a ne jen kopat. Proč je u nás asi traktorbagr tak rozšířený???? Není to právě tím že po jeho práci je poptávka a je nejvíce využíván??? Co na většině zakázek děláte??? Komplet práci. Tzn vykopat, dovézt veškerý materiál, případně si ho složit z auta, rozvozit po stavbě atd atd. Kdežto otočám pouze a jen kopete. Tot je vše. Takže na ostatní věci by musel být další stroj což vše dost prodražuje...


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

27. apríl 2011 20:43:49

Popíno . - všímáte si jak je to video umyslně nahrané proti traktorbagru????


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

27. apríl 2011 21:23:58

tak a ted si dame skladani palet zamkovky big-smile


Filip Šinko

Filip Šinko
Členem od: 05. 11. 2008
Příspěvků: 335

27. apríl 2011 21:53:51

Proto jsem si koupil mecalac ten umí všechno big-smile big-smile jinak k tomu videu jámu vykope traktor určitě rychleji protože každej normální strojník si na to veme 80 ku lopatu a nebude to škrábat 40kou , jinak základy na barák vykopu rychleji 2t pásákem a krásně na čisto


Farmář M.

Členem od: 08. 10. 2007
Příspěvků: 116

27. apríl 2011 22:15:05

Pro Pavla M.

Já si jdu právě vlastní cestou, proti zdejšímu většinovému proudu traktorbagrů, protože jsem přesvědčen, že traktorbagry nejsou lepší. A zatím všichni zákazníci byli spokojeni a řada se jich vrací. Bohužel jsem jen začal tady v tu nejhorší dobu, kdy je veškeré stavebnictví v útlumu. To že to je ve většině zemí Evropy jinak mám z vlastní několikaleté zkušenosti práce v různých evropských zemích.
Dělám většinou menší zakázky, a to většinou komplet (komplet inženýrské sítě, komplet základy, terénní úpravy, zámkové dlažby… Otočák určitě jenom nekope, mám na něj velkoobjemovou lžíci, paletizační vidle a řadu dalších vychytávek. A díky tomu že dělám hlavně menší zakázky často v omezeném prostoru, hodně i ve velkých svazích (občas by to chtělo spíš pavouka), tak je pro mě nedocenitelná ta nekonečná otoč. Většinu zakázek bych dělal traktorbagrem mnohem dýl.
Poptávka po traktorbagrech je dána v Čechách tím, jak zde bylo výše zmíněno, že každej prostě chce aby na stavbu přijelo "všechno" ale platit chtějí jen za 1 stroj. Bohužel si většina lidí neuvědomuje, že často je to dražší než vzít třeba dva speciálnější stroje.


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

27. apríl 2011 23:03:48

jj mini je dabel na zaklady.


Ondřej Hájek

Členem od: 04. 03. 2007
Příspěvků: 2026

28. apríl 2011 10:59:24

Výkop kanalizační přípojky midirypadlem
Výkop kanalizační přípojky midirypadlem

Traktorbagr versus midík - pěkně žhavé téma, které rozhodně stojí za diskuzi. Traktorbagr je skvělý stroj s mnoha výhodami, jen mě mrzí, když ho vidím dělat práci, pro kterou by byla vhodnější jiná mašinka – ať už nakladač nebo kolové/pásové rypadlo. Na druhou stranu mě těší, že čím dál více firem objevuje kouzlo midirypadel. Nedávno jsem například procházel brněnskou ulicí Rybníček, kde bych si traktorbagr dokázal představit jen stěží (viz obrázek).


Ondřej Hájek

Členem od: 04. 03. 2007
Příspěvků: 2026

28. apríl 2011 11:01:07

Názorná kresba situace k předchozí fotce


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

28. apríl 2011 19:39:35

Ahoj Ondro,
schéma máš paradní, ale muselo ti dát jistě mnoho práce.


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

28. apríl 2011 20:55:03

Pro Pavla M.

- Tak máte asi nějaké štěstí na zakázky vhodné pro otočák. Já si zase nedovedu představit živit na kšeftech 2 stroje a dva řidiče. Suma sumárum ekonomicky nevýhodné. Fandím Vám v tom že si jdete vlastní cestou protože to já dělám také ale v tomto případě stačí počítat a o to mi jde. Dělám to proto abych vydělal.


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

28. apríl 2011 21:44:36

tak traktorem by se to taky dalo, kdyby nebylo jineho zbyti, ale strojnik by malem vyletel z kuze a bezpecak by taky nebyl moc nadsenej


Farmář M.

Členem od: 08. 10. 2007
Příspěvků: 116

28. apríl 2011 22:26:50

Pro Pavla M.

To já taky dělám to proto abych vydělal. Pokud jde o čistě zemní práce tak to dělám většinou sám, občas si vezmu na výpomoc řidiče do Tatry. Pokud se dělá zakázka komplet tak mám ještě další pomocníky. Díky tomu, že jsem začínal v Čechách se zemními pracemi poměrně pozdě a ještě v totálně nevhodnou dobu (cca před 2 lety), tak jsem právě zvolil kombinaci Tatra + pásový otočák 7,5 tuny. Díky tomu mám práci. Traktorbagr je v každé vesnici nejméně jeden a konkurence veliká a s dalším traktorbagrem bych se absolutně nechytal. Kdybych rozšiřoval firmu a pořizoval další bagry tak by to byl nejdřív asi pásový minibagr 2,5 tuny, nebo ještě lépe malý pavouk ve stejné hmotnosti a pak kolový otočák 14 až 18 tun.


David Hůrka

David Hůrka
Členem od: 12. 12. 2007
Příspěvků: 254

28. apríl 2011 23:19:27

Já si osobně myslím a zároveň razím teorii, že každý bagr je stavěný na určitý druh práce a do různých podmínek. Proto spousta lidí co vlastní traktorbagr, tak si pořizují minibagr většinou o hmotnosti mezi 3-4 tunama. Protože tam co nenarvou traktoráč, tak tam se pohodlně vymotaj s miníkem. Traktorbagr je taková děvka pro všechno a když ho mám, tak se budu snažit ho uplatnit kde se dá a to je samé s tím otočákem třeba do tich 7,5t. Prostě tu mašinu mám na dvoře, tak proč dávat práci konkurenci, když se stou mojí mašinou tam vymotam. Traktorbagr je universální mašina, která byla stavěná na přípomoc na stavbě, jenže sposta lidí si z těchto strojů ubělala plnohodnou náhradu a pak se nemůžeme divyt, že praskaj ramena , nápravy atd.
Traktorbagr tady bude rozšířenej do té doby pokud bude moct jezdit po silnici. Až to zaseknou, tak budu vozit traktoráč na podvalu??????? Asi nebudu radši se porozhlídnu po pásáku protože v tu chvíli je lepší než traktoráč a k tomu si pořídím ňáký ten nakladač a co na to koncoví zákazník. Bude si muset zvyknout, tak jako v německu nebo v AUT.
Takže závěrem do svých zakázek se snažím vždy uplatnit svoje stroje a zaměřuji se na zakázky, které na ně jsou. Samozřejmě kdybych měl na place jiné stroje ,tak se je budu snažit uplatnit zase na jiných zakázkách.


Jan Čada

Členem od: 03. 01. 2008
Příspěvků: 776

28. apríl 2011 23:37:49

Je dost hodin ,ale musím reagovat i když tuším ,že myšlenka nemusí být až tak osvícená.
Jak bych bral dnes místo traktoráče otočák.Lavičky těsně na konci výkopu a vysoké že se přes ně nedalo šáhnout.Otočákem bych přejel přes pas a pohoda naložit na auto.Ale je tam to ale .Co mě ještě čeká za úkoly .Kdo naloží auta na depu směr skládka.Kdo mě převeze ze stanoviště 2km na stavbu a zpět.Atd Jednou jsem pozoroval ,jak asi sedmi tunový bagr pásový,vozí 200m písek ve lžíci,aby zapískoval nějaký řad.Je to děs.Prosím vás ,co pořád objevujete?Zvyknu si na značku MFa tu provozuju.Nebudu se divit a psát,že u stroje Cat upadlo rameno a při tom omdlívat.Je to i obráceně, Catráci nejsou nic extra .Co se týče cen,to se tu taky probíralo,tak ať dělá někdo za 400kč na hodinu.Je to jeho věc.Buď to přeci vydrží a tím vás odrovná(zůstane sám) a nebo zkrachuje.My si tady pořád pomáháme ,podpíráme se,ale v praxi je to trochu jinak.Teď,přesněji 20let v česku je doba,kdy jsou oblíbené rypadlo nakladače.Co je v Německu nebo v Anglii mě nezajímá.Nějáký magor v parlamentu se vožere s fandou otočných minibagrů a dočkáte se .Zakážou jízdu po komunikacích a bude to jak na západě.Kdo jezdí nebo popojíždí po Praze,tak se tomu musí smát.Bylo by to k ničemu,protože kolaps bude i bez nich.A nakonec,až poznají kolegové,že výhodnější je provozovat auto z otočným bagrem ,tak věřte tomu,že rapadlo nakladače určitě z provozu zmizí.Lidi nejsou hloupí.


Ondřej Hájek

Členem od: 04. 03. 2007
Příspěvků: 2026

29. apríl 2011 22:59:54

Danny díky happy Chtěl jsem to mít jako nový typ článků, o kterých jsme se spolu bavili na výstavišti, ale poté, co jsem udělal tento zkušební obrázek, se mi zdá, že na to, kolik to zabralo času, to zase taková bomba není.

Davide, shrnul si to pěkně, nejen traktorbagry jsou nasazovány neefektivně, každý chce logicky uplatnit stroje, které má na dvoře. Ty je dáváš na zakázky, které jsou pro ně vhodné, ale pokud bude zakázka méně vhodná a budeš mít možnost na ni upíchnout svůj stroj, který by ti jinak stál, píchneš ho tam?

Možná trochu odběhnu od tématu, ale zkusme si uvědomit, co dnes na těch dvorech vlastně stojí. Naše největší půjčovny stavebních strojů zcela nedávno založily asociaci a na tiskové konferenci sdělily, že u nás stavební firmy vlastní 80 % strojů a 20 % si dle potřeby půjčují. V západní Evropě a v severní Americe je prý tento poměr přesně opačný a my se prý vydáme stejnou cestou. To by znamenalo, že firma, která nyní má čtyři stroje, si nechá jen jeden a ostatní stroje si začne půjčovat. Myslíte si, že tento trend půjčování je opravdu realita nedaleké doby nebo to u nás bude z nějakého důvodu problém?


Peyrak Energo

Členem od: 08. 07. 2009
Příspěvků: 154

30. apríl 2011 04:57:42

My už si teď běžně půjčujeme stroje, které zrovna potřebujeme, buď velký traktoráč, protože máme jen 2cx, nebo větší pásák, protože máme jen minibagry 2 a 3,2t, nebo další dempry, když jeden vlastní nestačí. Navíc ty stroje dokážu půjčit tady v blízkém okolí. Ale představa, že bych se všeho zbavil, to ne.


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

30. apríl 2011 12:10:31

David Hůrka

- V jednom se pletete a to že si zákazník bude muset zvyknout. Stále ten poměr na trhu bude plus mínus vyvážený a nic a nikdo nedonutí zákazníka aby si jednal dva stroje a dva řidiče místo jednoho. Vždy bude u lidí převládat pocit že je lepší jeden bagr za 700 na hodku než dva stoje za cca dvojnásobnou cenu a tím pádem bude po traktorbagru stále poptávka a nic ho nedokáže vytlačit z trhu. Vyjímka budou velké stavby a nebo kšefty kde se dělá ukolem ale pokud se bude makat v hoinovce jako je v tomto státě národní zvyk tak traktorbagr bude výtězit a to s velkou převahou. Jak chcete zákazníka donutit aby vám zaplail 2 mašiny a dva řidiče???? To vám přeju hodně štěstí......Jak se tu psalo několikrát drtivá většina kšeftu je o kompletní práci. Bagrovat, nahrnout, naložit, převézt atd atd. Otočákem POUZE hrabete.....


Pavel Mach

Členem od: 06. 04. 2008
Příspěvků: 1851

30. apríl 2011 12:20:18

Ondřej Hájek

- U nás pujčování stroju nikdy neude tak rozšířené jako jinde. První věc je kvuli financím a druhá kvuli penězum. češi mají jinou povahu. Mají dobrý pocit z toho že jim mašina stojí na dvoře a je jejich. Potřebují mít ten poit že to vlastní. Proto se u nás nikdy moc nerozšířil třeba operativní lasing ač není vždy tak nevýhodný. A druhá věc jsou peníze. Za prvé ceny v pujčovnách jsou dnes dost vysoké. Další věc je že když si to spočítáte třeba po roce práce a spočítáte si kolik by vás stála pujčocna a kolik vlastní stroj tak je to jasné. Pokud mám vlastní tak je mi jedno že mi maká třeba jen 2 hodky za den podle potřeby. Prostě ho mám na zakázce a jestli stojí nebo jede mě až tak netrápí kdežto u pučené mašiny se sakra snažíte aby makal celý den. A to vám ještě do smlouvy dají omezení natočených MTH. Prostě stačí počítat.... A to že je na západě běžný opačný trend nás nemusí vubec zajímat. Proč bysme se museli opičit po někom. At si to tam dělají po svém a nám jejich zvyklosti nenutí. Jak jsem psal už jednou tak ne vše co funguje jinde musí být dobré a my se toho hned nemusíme chytat. Všude okolo moudrot světa nespolkli.


Martin Lohonka

Členem od: 10. 03. 2011
Příspěvků: 21

30. apríl 2011 20:48:29

Myslím,že pan Mach to krásně trefil s tou potřebou něco vlastnit.To je u nás vlastnost dost typická,ale nemyslím si,že to tak bude navždy. Krásný příklad je kamionová doprava. Dnes už velká většina velkých firem auta nevlastní. Dobře si uvědomují,že když je něco moje,tak se o to taky musím starat.Když je to firma o 100 autech,tak to znamená zaměstnat několik lidí navíc,starosti s prodejem a když to nakonec spočítají všechno opravdu poctivě,tak dojdou k tomu,že se nevyplatí auto vlastnit.Malí soukromníci stále potřebují auto vlastnit,protože čekají,že ho jednou zaplatí a budou vydělávat víc.Jenže kvalita a výdrž aut už je dávno někde jinde. Po záruce je z toho šrot. Takže když místo leasingu platím opravy a připočtu ztrátu způsobenou prostojem,tak dojdu k tomu,že je lepší nic nevlastnit.
U stavebních strojů je situace zatím trochu jiná. Ceny půjčoven jsou ještě vysoko.Proti dopravě není stavebnictví tolik globální. Mám na mysli to,že pro dopravní firmu není problém pronajmout si auto v zahraničí a tak i naše půjčovny musí držet krok.
Nevím jaké jsou ceny za pronájem jinde,ale je to jedno,protože si nikdo nepojede půjčit bagr např.do Hamburku. Jenže tento globální trend k nám stejně jednou dojde.


Alda .

Alda .
Členem od: 09. 07. 2007
Příspěvků: 920

01. máj 2011 04:16:58

Teda pan Mach má opět pravdu....musim uznat že je to opravdu znalec.....


Jan Čada

Členem od: 03. 01. 2008
Příspěvků: 776

01. máj 2011 07:23:03

Důvěřuj ,ale taky prověřuj.


Popíno .

nakládka
Členem od: 28. 10. 2007
Příspěvků: 738

01. máj 2011 09:58:15

Pravda je ta,že cena se odvíjí podle stroje..Za minibagr je to skoro pakatel,ale například demoličák,nebo dozer je cena trochu vyšší.Jsou půjčovny kdy se platí na den a je jim jedno kolik mth namotáte,ale jsou i takový co mají dáno max 8mth.Zase jednu výhodu to má,že třeba p-z.cz půjčuje od mob.osvětlení po drtič.Nabídka je fakt pestrá.


Michal Hůrka

Členem od: 26. 05. 2011
Příspěvků: 1

26. máj 2011 08:59:26

¨Scháním práci na mini bagr nebo traktor bagr. popřípadě Avii.


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení