Téma: přeprava

Autor

Správa


Zdeněk Málek

Zdeněk Málek
Členem od: 21. 11. 2008
Příspěvků: 396

28. december 2012 23:12:50

Ahoj Lukyn ,děkuji za odpověd,myslím,že to je super cena a hlavně bez rizika poškození stroje.
Takže přeji ať se vede pane kolego
Málče - Pardubice

Málče


Lukyn 5

Členem od: 16. 07. 2010
Příspěvků: 47

28. december 2012 23:18:38

Zcela souhlasím! Děkuji a přeji to samé! Ať to kope a ať je kde kopat blunk


Martin Horáček

Členem od: 25. 12. 2010
Příspěvků: 95

28. december 2012 23:35:03

Zběžně jsem proběhl Vaši diskuzi o číslech z armády, tak vězte, že se to nedá. Šlo to v 90. letech, dnes ne.
Šance pro vozidla např. z armády jsou právě tzv. véčková, čili veteránská čísla. Takové číslo má spoustu omezení. Musíte být členy nějakého veteránklubu, vozidlo musí vlastnit fyzická osoba, musí být vyrobeno před rokem tuším 1980, nesmí se s ním provádět jakákoliv výdělečná činnost, atd. atd., samozřejmě pro testačního komisaře musí být v bezvadném technickém stavu a navíc musí být historicky správné-vím o komisaři,který nenechal auto projít, protože mělo zápustné šrouby s křížovou hlavou, které se tenkrát nevyráběly, musel je vyměnit za šrouby s rovnou drážkou. Samozřejmě jako obvykle v našem státě "za peníze v Praze dům", takže občas můžete potkat vytůněného beatla či jiné na véčkových značkách. Při pohledu na něj hodíte kosu. Právě kvůli takovýmhle vykukům se véčkové značky neustále zpřísňují a postihuje to bohužel jen a pouze skutečné veteránisty.
Důvod proč se zneužívají tato čísla je ten, že se platí pouze 1/12 ceny povinného ručení, silniční daň se samozřejmě neplatí.
Nevidím důvod, proč by někdo mermomocí chtěl dostat značky na pásová vozidla, možná by to šlo ale předpokládám, že to byla pouze teoretická otázka. Ať už světla má, či ne. Také dost dobře nevidím důvod proč jezdit stovky kilometrů tankem po ose. Nehledě na spotřebu mají funkční skupiny tanku životnost nějakých 10tis. najetých kilomterů. Ale každému dle jeho gusta.
Nicméně tohle jsme už hodně odběhli. O vojenské technice máme vlákno níže happy
Jan Košút - přesně toto a za stejných podmínek se nám stalo s transportérem BRDM. Nikoho nenapadlo tenkrát vzít foťák, škoda.


ivsony Y

ivsony Y
Členem od: 09. 02. 2010
Příspěvků: 371

29. december 2012 11:05:26

No,neřek bych že by se měl bagr při přejezdu 175km nak poškodit za předpokladu že s nim nepojede jako blazen,jel jsem o trochu delší štreku,vzalo mě to teda celej den ale zase na druhou stranu je to změna člověk se cestou kocha happy a taky vemte si že je spousta dni kdy sedite v bagru celej den na jednom fleku a jenom přehazujete do zblbnutí,coš mě přijde horší než ten přejezd happy


milan volfik

Členem od: 16. 08. 2007
Příspěvků: 203

31. december 2012 07:12:21

Podvalník šetří mašinu,lidi čas a peníze.Bagr má bagrovat a ne jezdit. Je motohodina a motohodina a bez debat ta natočená na stavbě v podkopu,na 1300 otáček je pro bagr určitě lepší! Zdravím všechny a přeji hodně úspěchu a zdravý do nového roku!


Jaroslav Linhart

Členem od: 15. 01. 2008
Příspěvků: 7

31. december 2012 13:11:19

Přeprava minibagru
Přeprava minibagru

Zdravím kolegové, takto přepravuji minibagr já. Do měkkého terénu s tím nemůžu, ale po silnici perfektní.
Přeji úspěšný Nový rok 2013 a hlavně spoustu uhrazených zakázek.


Jaroslav Kučera

CAT 428 D
Členem od: 27. 11. 2007
Příspěvků: 241

02. január 2013 20:09:05

cesta z "BAHEN 2005"
cesta z "BAHEN 2005"

Všiml jsem si že zde byla debata o OT-64, jistého času stál u domu a zažilo se s ním hodně srandy a i hodně oprav. Co se týče přepravy tak opravdu nepotřebuje podval, běžně po dálnici cca 100km/h na Véčkovejch značkách.

CAT 428 D, CAT 305C CR - http://www.zemnipracekucera.wbs.cz


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

03. január 2013 21:35:52


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

d g

Členem od: 03. 10. 2012
Příspěvků: 103

16. február 2013 09:31:17

d


Pospi P

Pospi P
Členem od: 21. 01. 2009
Příspěvků: 122

17. február 2013 20:34:38

Zdravím,může mi někdo nastínit kolik stojí na km+nakládka a vykládka přeprava na podvalníku. Díky Pospi


Martin Horáček

Členem od: 25. 12. 2010
Příspěvků: 95

17. február 2013 21:43:48

Pospi to je velice individuální.
Počítej 30Kč/km. Ale podvalníky většinou nemají vytížení, takže si často nechají zaplatit obě cesty. Pokud jde o krátkou přepravu (v řádu několika desítek km) musíš počítat s tím, že si řeknou o třetinu kilometrové sazby navíc. Nakládka a vykládka je většinou v ceně, pokud to není něco extrémně složitého a zdlouhavého.
Pokud máš v místě naložení a složení rampu a je to něco rozumě velikého a kolového, sjednej si klasický valník (rozměry návěsu 2,3x13,5 metru výška kolem 2,6m). Hlavně zde není cena zpáteční cesty. Kilometrovka je 27Kč, tedy zhruba stejná.
Každopádně si zadej poptávku na některém poptávkovém serveru a s troškou taktiky se dostaneš na velice rozumnou cenu.


d g

Členem od: 03. 10. 2012
Příspěvků: 103

18. február 2013 19:06:19

d


d g

Členem od: 03. 10. 2012
Příspěvků: 103

18. február 2013 19:07:04

d


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

18. február 2013 20:11:55


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

18. február 2013 20:19:26


Tomáš Polách

Tomáš  Polách
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 153

18. február 2013 20:22:13

Martin Horáček: No já myslím že za 30kč za kilometr Vám už dneska nepojede nikdo ani se soupravou se štěrkem, natož s podvalníkem. My ted dáváme na solo auto 36kč, podvalníky jsou většinou kolem 50kč a víc.


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20. 08. 2007
Příspěvků: 925

18. február 2013 20:24:58


Martin Horáček

Členem od: 25. 12. 2010
Příspěvků: 95

18. február 2013 20:39:12

Tomáši to jsi mě překvapil, to je hodně. Soupravu štěrku mi naposled jeli před koncem roku a jezdil za 28+DPH. A přiznávám, že podvalník jsem nesjednával snad rok. Tak se omlouvám za neaktuální informace.
Nicméně vycházel jsem ze svého FMCG oboru a tam valníky jezdí už 5 let za stejnou cenu 27Kč/km bez ohledu na mýto, zdražování nafty, inflaci apod. Nechápu jak to mohou vydržet, ale je to tak. Pro nás - zákazníky samozřejmě jen dobře.
Na druhou stranu 50Kč/km je už dle mého citu přehnané, ale asi to vychází z toho, že ty auta nejezdí denně ale leasingovku to nezajímá.
Myslím, že podobná situace nastává, nebo už nastala, i ve stavebnictví.
Tak přeji hodně rozumnou konkurenci happy


milan volfik

Členem od: 16. 08. 2007
Příspěvků: 203

19. február 2013 02:52:49

Ahoj,ceny jsou zhruba tak jak píše Tomáš. My jezdíme solo MAN tříosý sklápěč za 35,- souprava šestiosá,která veze 32 tun nákladu za 40,. a s podvalem na 24 tun také za 40,- Ale na sklápěčkách je výhodnější jezdit od tuny.A i když se ceny zdají vysoké není to na nějaké zbohatnutí.



d g

Členem od: 03. 10. 2012
Příspěvků: 103

28. február 2013 07:24:20

d


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20. 01. 2010
Příspěvků: 491

28. február 2013 22:28:40

v děčíně..


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20. 01. 2010
Příspěvků: 491

28. február 2013 22:29:08

....


Libor Dolíhal

Libor Dolíhal
Členem od: 16. 05. 2010
Příspěvků: 26

01. marec 2013 20:31:39

Přepravu většinou řeším vytěžovákem přez ČSAD ,cca 24,-Kč bez Dph./Km


Jan Křesťan

Členem od: 05. 08. 2009
Příspěvků: 1442

01. marec 2013 22:43:09

rekni polakum ty jezdej i za 10kc km, ale nemuseli by ti bagr dovest big-smile


Ondřej Kaiser

Ondřej Kaiser
Členem od: 30. 06. 2011
Příspěvků: 424

20. marec 2013 15:53:02

happy


Ondřej Kaiser

Ondřej Kaiser
Členem od: 30. 06. 2011
Příspěvků: 424

20. marec 2013 15:54:25

12 kousků,přemýšlel jsem že bych dal ještě 5 nahoru ale to už by asi vlíček nedal happy


Kamil Schuster

Kamil Schuster
Členem od: 13. 04. 2010
Příspěvků: 57

20. marec 2013 22:18:31

To Ondřej: což vlíček, ale to auto už asi taky mělo dost, ne... happy


Ondřej Kaiser

Ondřej Kaiser
Členem od: 30. 06. 2011
Příspěvků: 424

21. marec 2013 06:29:43

Auto celkem v klidu má 143KW takže i kopce to zvádalo vcelku vklidu,ale vic jak 70Km se stím nedalo jet,jelikož jak máme rovné silnice tak když jsem chtěl jet kolem 80 tak to po chvíli chytlo rytmus a začal se vlnit,ale tam kde to bylo rovný v pohoděhappy
A to že mu klečí prdel na druhé fotce je tím že stojí z prudkého kopce.


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20. 01. 2010
Příspěvků: 491

21. marec 2013 22:07:06

liaz......


Rreno Rreno

Členem od: 18. 03. 2009
Příspěvků: 229

21. marec 2013 22:17:01

O.Kaiser,tj Explorer?O kilowaty mít nouzi nebude,a vzadu mám myslím listy?Takovej zmoklej balík slámy bude mít 1000kg?
Máš 4,3L v LPG?


Ondřej Kaiser

Ondřej Kaiser
Členem od: 30. 06. 2011
Příspěvků: 424

21. marec 2013 22:36:19

Rreno Rreno,ne ne je to Chevrolet blazer 4.3l a je to v plynu a bylo mi řečeno že ty balíky váži 200kg ale moc tomu nevěřím a vzádu jsou listová pera a vepředu torzní tyče takže mu zátěž moc neublíží happy


Rreno Rreno

Členem od: 18. 03. 2009
Příspěvků: 229

21. marec 2013 22:56:55

Tak jsem typnul správně aspon ten obsah happy 200kg když dlouho neprší beru,ale mokrý to bude několika násobně.Třeba napíše někdo zemědělec kdo ví a zná happy
Ted jsem hledal auto na tahaní 2500kg,amerika byla taky ve hře,ale byl jsem podělanej.Takže jsem neporušil japonskou tradici a koupil jsem Pajero DiD,bohužel tam je těch japonskejch věcí tak 30%. z toho 10 japonský umělí hmoty v interiéru(nerozkvete)10 bych dal diferenciálům, a zbylejch 10 sazin na převodovku,ale tím si jistej nejsem...


Ondřej Kaiser

Ondřej Kaiser
Členem od: 30. 06. 2011
Příspěvků: 424

22. marec 2013 06:14:14

Já jsem nechtěl diesel,jelikož je tam víc věcí a hlavně dražších k pokažení,benzín s LPG je skoro srovnatelný s naklady jako ten diesel a ameriky jsem se nebál je to v automatu a zatim to chodí a řadí a toto převážně tahá vlek.To cosi pořídil ty,poroti tomu nic nemám.pokud se na tom nic nepokazí bude sloužit dlouho.Chtěl jsem novější model Blazera ten má 201Kw ale cena v té době byla trochu jindehappy


Ondřej Hájek

Členem od: 04. 03. 2007
Příspěvků: 2037

22. marec 2013 11:48:55

Srovnatelné náklady, ale především kouzlo pořizovací ceny. Pořizovací cena US vozidla = skutečná hodnota mínus „amerika byla taky ve hře, ale byl jsem podělanej“.


Roman Prchal

Roman Prchal
Členem od: 27. 01. 2008
Příspěvků: 906

03. apríl 2013 18:00:35

aqvasis


Milan V

Členem od: 13. 09. 2009
Příspěvků: 115

03. apríl 2013 19:57:38

Roman- není to náhodou na výjezdu ze Žďáru směrem k Piláku? Já dělal minulej týden včetně velik.víkendu na železničním mostě jak se vyjíždí směrem na Hamry big-smile


Roman Prchal

Roman Prchal
Členem od: 27. 01. 2008
Příspěvků: 906

03. apríl 2013 20:08:16

jo je to před restauraci taferna


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení