Téma: Pel-Job 12, 4 EB

Autor

Správa


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

03. marec 2010 21:53:30

.


Lukáš Veselý

Členem od: 12. 12. 2008
Příspěvků: 58

03. marec 2010 21:53:42

Ale odvzdušnit co??


Filip Šinko

Filip Šinko
Členem od: 05. 11. 2008
Příspěvků: 335

03. marec 2010 21:57:20

no asi tak


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

03. marec 2010 22:10:21

.


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

03. marec 2010 22:10:59

.


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

03. marec 2010 22:11:21

.


Lukáš Veselý

Členem od: 12. 12. 2008
Příspěvků: 58

03. marec 2010 22:21:46

Mno a jsme u toho,co tu řešíme celou dobu..Pokud čerpadlo samo nenatáhne,což se stává jednou z tisíce případů,tak se zaleje,tvůj první obrázek....A pak se jen každá pístnice proběhne tam a zpátky,což jde samozřejmě i při práci....Takže je vyřešeno..


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

03. marec 2010 22:28:39

.


Lukáš Veselý

Členem od: 12. 12. 2008
Příspěvků: 58

03. marec 2010 22:35:58

Přesně tak,bubliny se rozdrtí.Je jedno,jestli je to uzavřená a nebo otevřená soustava,princip je naprosto stejný,každá soustava má svůj pojistný ventil,svojí nádrž....jen to někde může být nepříjemné,protoje dobré to projet na nečisto,klasika,moje kontajnerovka,kolikrát sklopím,popojedu a zapomenu zapnout čerpadlo a kontajner mi padá samotíží,olej se vytlačuje do nádrže,ale nový neteče proti,takže je válec plný vzduchu.Když zapnu čerpadlo,válec vyletí třikrát takovou rychlostí,ale stačí to projet o deset centimetrů tam a zpátky a je to...To zná každý..


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

03. marec 2010 22:38:40

.


Lukáš Veselý

Členem od: 12. 12. 2008
Příspěvků: 58

03. marec 2010 22:41:32

To je v pohodě,je dobře,že máš zájem a nikdy neuškodí žádná debata.Když budeš něco potřebovat,stačí napsat.Hodně štěstí chlape!! zemni.prace@email.cz


Miroslav Stuchlík

Členem od: 06. 01. 2008
Příspěvků: 391

04. marec 2010 21:44:53

Na starších strojích opravdu byly odvzdušňovací šrouby na pístnicích (ještě na Unc), ale za běžného provozu se nepoužívaly, stačilo s pístnicí několikrát dojet do krajní polohy a vzduch (pěna) byl vyplaven do nádrže. U většiny současných strojů je hydraulická nádrž pod mírným přetlakem, takže zavzdušnění čerpadla/systému nehrozí. Zalévací zátka je jen u pístových čerpadel a i to spíš jen pro to, aby po úplném vypuštění nejelo nasucho a nemohlo se poškodit. Přisátí vzduchu spuštěním pístnice bez motoru je možné, protože těsnivo v ucpávce je konstruováno na jednosměrné tlakové zatížení: zevnitř ven. Proto je taky tato operace v každém návodu k použití zakázána


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05. 02. 2008
Příspěvků: 748

20. január 2011 14:55:58

.


Roman N

Roman N
Členem od: 09. 03. 2009
Příspěvků: 213

20. január 2011 16:00:31

a ted trochu teorie. Pokud bude mít pracovní válec objem 1 litr a bude k němu dlouhé potrubí o objemu třeba 1,5 liru tak odtékající olej nikdy neodteče úplně, takže tam teoreticky může zůstat i vzduch ne?


Přidat příspěvek k tématu